Kleine update - Reisverslag uit Greenhithe, Nieuw Zeeland van Eva Mansvelt - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Greenhithe, Nieuw Zeeland van Eva Mansvelt - WaarBenJij.nu

Kleine update

Door: Eva Mansvelt

Blijf op de hoogte en volg Eva

30 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Greenhithe

Een kleine update uit NZ, waar de lente echt al een beetje begonnen is! Het is ongelooflijk hoe sterk de zon hier is. Na een half uur in het zonnetje is het verschil al te zien! Goed insmeren dus, zodat de jongens en ik niet verbranden. Al bevalt het bruine gloedje best goed :)

Verder een aantal rustige weken gehad en veel leuke dingen met de familie gedaan. Ik ben voor het eerst gaan vissen in Leigh, naar een Farmers' Market in Matakana geweest en een andere au pair uit Nederland in Gulf Harbour bezocht. Samen naar het Shakespear Regional Park geweest en van het prachtige uitzicht genoten.

Met de jongens ben ik op het moment bezig met een project. Alle drie zijn ze namelijk gek op brandweerwagens, dus heb ik bij een warenhuis hier in de buurt een grote kartonnen doos (waar een koelkast in zat) opgehaald en we zijn bezig deze doos te transformeren in een enorme brandweerwagen waar de jongens zelf in kunnen zitten! Ontzettend leuk om te doen en de jongens zijn erg betrokken bij het proces. Zodra hij af is zal ik de foto's met jullie delen :)

Ten slotte kijk ik erg uit naar mijn reisje die de 9e zal starten! Een week lang over het Noord eiland 'cruisen' middels een bustour langs alle mooie, bijzondere en gave plaatsen tussen Auckland en Wellington. Daarna een weekendje bij mijn achterneef David logeren en samen Wellington verkennen. Over deze reis zal ik jullie de volgende keer alles vertellen!

Liefs vanuit hier!

  • 31 Oktober 2013 - 05:51

    Eveline:

    Lieve Eva,

    Wat ben je toch creatief! Wat een schitterend project heb je bedacht. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat hoor!
    Ik snap dat je haast niet kan wachten totdat het de 9e is! Wat staat jou weer een prachtig avontuur te wachten.... geniet ervan en doe David en zijn family de groeten van ons.

    Tot morgenavond op de skype. Het gezinsavondje is niet compleet zonder jou, maar via skype ben je er toch even bij :)

    Liefs en knuffels,
    Eveline

  • 31 Oktober 2013 - 06:34

    Liron :

    Goede berichten....! Top!

    Veel plezier met je magical mystery (bus) tour!

    Xxx oompie!

  • 31 Oktober 2013 - 08:39

    Joanie:

    Hoi Eva,

    Wat een leuke berichten. Zo te horen heb je het naar je zin.
    Ik ben erg benieuwd naar de verhalen die nog volgen.

    Have Fun, Joanie


  • 01 November 2013 - 01:35

    H.J.A EVENBOER:

    GOED BEZIG EN ZEER INTERESSANT, VEEL PLEZIER LIEVE EVA,NESHIKOT GAM ME SAVTA

  • 08 November 2013 - 18:11

    Mathieu:

    Hello Eva,

    Het is daar beter dan hier. We hebben namelijk een zeer natte herfst.
    Wij gaan langzaam richting de winter en bij jou gaat de zon steeds meer schijnen.
    Hoe zijn de zomers daar?
    Veel succes met jullie project en heel veel plezier komende week tijdens het
    "cruisen"op het Noord eiland.

    Enjoy,
    Mathieu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Actief sinds 25 Juni 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 18997

Voorgaande reizen:

22 Juli 2013 - 30 Mei 2014

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: